O bancă din România a anunțat că renunță la aplicația prin care clienții puteau face tranzacții și plăți cu telefonul

Una dintre cele mai mari bănci din România a anunțat că renunță la aplicația prin care clienții puteau face tranzacții și plăți. După ce, în urmă cu doar câteva zile, clienții băncii s-au confruntat cu probleme privind aplicația și site-ul pentru tranzacții, reprezentanții instituției vin cu o veste proastă.

Noi 2, 2023 - 14:45
Urmărește-ne peGoogle news
O bancă din România a anunțat că renunță la aplicația prin care clienții puteau face tranzacții și plăți cu telefonul
Foto: raiffeisen.at

Banca a decis să renunțe la aplicația RaiPay, prin intermediul căreia oamenii pot face tranzacții sau plăti cu cardul. Practic, de la 1 ianuarie 2024 aplicația va fi dezactivată, iar clienții care vor efectua plăți cu telefonul mobil, atunci vor fi nevoiți să adauge cardul în Google Pay, anunță reprezentanții instituției, scrie antena3.ro.

”Te informăm că aplicația RaiPay va fi dezactivată începând cu 1 ianuarie 2024 și nu va mai fi disponibilă în oferta băncii pentru serviciile de plată cu telefonul mobil.

Pentru a face plăți cu telefonul mobil, te rugăm să îți înregistrezi cardul Raiffeisen în aplicația Google Pay cât mai curând posibil. Pentru a adăuga cardul în Google Pay, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

Pasul 1: deschide aplicația de mobile banking Smart Mobile pe telefonul tău Android.

Pasul 2: mergi la secțiunea Carduri din aplicație.

Pasul 3: selectează cardul și apoi apasă butonul Adaugă în Google Pay.

Pasul 4: deblochează ecranul și plătește contactless cu telefonul tău, sigur și rapid.

Cu prietenie, Echipa Raiffeisen Bank”, este mesajul transmis de instituția bancară.