Hidroelectrica a anunțat că va începe trimiterea facturilor către clienți, din luna februarie

Informația a fost confirmată și de Bogdan Badea directorul general al Hidroelectrica într-o declarație la postul de televiziune ProTV.

Ian 10, 2023 - 22:28
Urmărește-ne peGoogle news
Hidroelectrica a anunțat că va începe trimiterea facturilor către clienți, din luna februarie
Foto: Pixabay/ imagine cu caracter ilustrativ

Reprezentanții companiei precizează că au fost nevoiți să întrerupă mai multe servicii adresate clienților, printre care și cel de facturare pentru a putea implementa soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici.

Conducerea Hidroelectrica îi liniștește pe clienți, transmițând că termenul de plată este unul relaxat, de 45 de zile pentru clienții casnici și 30 de zile pentru persoane juridice, perioade în care nu sunt percepute penalități. Clienții care doresc eșalonarea o pot face în șase rate lunare egale

Anunțul Hidroelectrica despre facturi, termene de plată și eșalonări

”Stimați parteneri și clienți,

Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.

Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.

Dorim să reamintim că termenul de plată a facturilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

De asemenea, comunică clienților că au posibilitatea pentru eșalonarea sumelor restante, în cel mult șase rate lunare.” se precizează în anunțul postat pe siteul companiei.

Hidroelectrica a întrerupt procesul de facturare, din 27 octombrie, pentru ample operațiuni de implementare a unor noi softuri și de migrare a bazelor de date. Reluarea emiterii facturilor a fost amânată de mai multe ori.