Compania Hidroelectrica se află încă în imposibilitatea de a factura, deşi termenul anunțat pentru reluarea transmiterii facturilor era 1 decembrie

"Având în vedere complexitatea operaţiunilor de implementare a noilor softuri de lucru şi migrarea bazelor de date [...] termenul estimat pentru reluarea procesului de facturare, operarea solicitărilor de intervenţie asupra datelor, precum şi de soluţionare a cererilor înregistrate în aceast perioadă este 01.12.2022". La mijlocul lunii decembrie, însă, facturarea şi comunicare cu clienţii nu s-au reluat, iar pe pagina principală a companiei anunţul despre reluarea activităţii pe 1 decembrie nu a fost actualizat.

Dec 14, 2022 - 11:27
Urmărește-ne peGoogle news
Compania Hidroelectrica se află încă în imposibilitatea de a factura, deşi termenul anunțat pentru reluarea transmiterii facturilor era 1 decembrie
Imagine cu caracter ilustrativ

Hidroelectrica a anunţat că întrerupe temporar procesul de facturare din cauza unor ample operațiuni de implementare a unor noi softuri și de migrare a bazelor de date. Reluarea activităţii era estimată pentru 1 decembrie. Dar jumătatea lunii decembrie nu a adus nicio schimbare, anunţul de pe prima pagină a site-ului a rămas neactualizat, iar celor mai mulţi clienţi care sună încontinuu la furnizor nu li se răspunde.

Încercările clienților de a contacta compania pentru noi informații cu privire la facturare și la plata energiei consumate s-au transformat în adevărate aventuri, de la emailuri fără răspuns la convorbiri telefonice interminabile cu roboți.

”Au trimis un email, dar au ignorat întrebările, e un copy paste, site-ul nu cred că va fi gata în decembrie, la adresa de email formular.client intră un răspuns automat cu date expirate, iar la telefon sunt curios dacă a reusit să ia legătura cineva cu ei și sa primească un răspuns”, a scris un client pe Facebook.

Un alt client ceva mai norocos anunță ca a reușit să intre în legătură telefonică cu un angajat al companiei şi că, după o așteptare de 50 de minute, a aflat informaţia că ”vor începe să emită facturile lunare din 15.01.2023. Acum rămâne de văzut dacă a spus adevărul”.

Un proaspăt client a aflat de la serviciul de relaţii cu publicul, după o oră de aşteptare în telefon, că s-a ajuns cu facturarea abia în luna a şasea.

”Am făcut contract cu Hidroelectrica în septembrie și pentru ca nu s-a generat nici o factură, chiar dacă am trimis indexul 3 luni consecutiv, astăzi am sunat sa aflu ce s-a întâmplat cu facturile. Vă spun aici pentru a nu mai pierde timpul o oră la telefon. Au ajuns cu facturarea abia la luna a 6-a”, a informat clientul.

Compania Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie electrică din România, dar și cel mai ieftin. Asta a atras un număr foarte mare de clienți, de ordinul sutelor de mii, ceea ce a bulversat activitatea pe partea de contractare și facturare.